söndag 1 november 2009

Nya planer

Jag har inte varit ute här och skrivit på länge. Inte för att det inte har hänt nåt utan för att det har hänt "för mycket". Jag har av en händelse fått luft under vingarna och fått en ca 2 år gammal dröm att lyfta mej lite över marken.

När sambon tatuerade sig frågade tatueraren mej om jag hade tatuering. Han fick se den och tyckte den var schysst. Då får jag plötsligt höra min mun säga: "Jag skulle vilja lära mej tatuera"

På den vägen är det. Jag har köpt grejer av honom och han har stöttat mej som fan. Jag har redan gjort en tatuering på mej själv, så nu återstår bara att träna, träna och träna. Ska ge det hela ett år så får vi se hur det går. Man/jag blir lite för fokuserad bara och kan inte få ihop tankarna till att blogga om annat, men nu har det hela gått in i ett stillsammare läge, så nu är jag tillbaks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar