söndag 23 augusti 2009

Dagen efter dagen före

Rock på Näset är över. Det var så himla kul så jag finner inte ord. Här har vi Broman i HWB som rockar loss. Det regnade ända till eftermiddagen, men sedan sken solen hela kvällen.
Här har vi grillpersonalen (Syskonen Larsson) De fixade till 50 karréskivor och en miljon korvar. De slogs lite med grillgafflarna, men så ska väl syskon uppföra sej?
Det kom en massa folk. Säkert upp mot hundra stycken. Alla var på ett strålande humör. Banden och trubadurerna spelade skjortan av publiken. Vi träffade så mycket grannar att det nästan snurrade i huvudet. Vid mörkrets inbrott tog jag upp mitt gamla partytrick att sluka eld. Det gick över förväntan och jag tror det gick hem bland både gamla och unga.

Nu har jag plockat, dammsugit grus och diskat hela dagen så jag orkar inte skriva mer, men det kommer nog senare. Tack alla som kom och gjorde "Rock på Näset" minnesvärt!!! Många flera bilder han ni se på bilddagboken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar