onsdag 2 september 2009

Rörigt Facebook

Jag har lite motvilligt lagt upp mej på Facebook (eller fejan som de yngre säger!!) Jag tycker inte jag har riktigt tid att hålla på att uppdatera och dona. Men det är riktigt roligt att se vad kompisar och övriga pysslar med. Jag har så få "vänner" där att det är riktigt överskådligt och hanterbart.

Det som irriterar mej är alla dessa små sällskapslekar folk som har Facebook på jobbet har tid att ägna sej åt. Det irriterar mej inte att de håller på för det är säkert jätteroligt att hålla på. Man samlar och skickar allt från maffiabossar, grönsaker och andra små saker som ingår i olika spel. Jag bara ryser när jag tänker på att själv fastna. Det som irriterar mest är all information om detta. Jag fullkomligt skiter i vad de skickar till varandra. Det är bara ivägen när jag ska titta på annat. Och då har jag få vänner. Och så dessa mejl om att nån har kommenterat nånting. KAN MAN INTE VÄNTA TILLS MAN ÄR DÄR, jag har inte tid att både se kommentarerna som mejl och på plats.

Nu har jag gnällt av mej lite. Fortsätt leka alla som tycker det är roligt, jag hoppar snart av. Nej förresten, det gör jag nog inte alls för det är övervägande roligt iallafall. Vi ses på Fejan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar