tisdag 21 april 2009

Förestående kastrering eller Var sitter manligheten?


Hoppas ingen blir illa berörd av denna bild på könsorgan. (oj, man kanse blir bannad från sidan om man skriver könsorgan i sin text!!) Saken är den att Göte nu ska kastreras, så han inte sticker iväg hur som helst. Sambon tyckte jag var osmaklig som tog den här bilden, men jag tycker den är ganska rolig.

Jag tror att män alltid tycker det är personligt när man pratar om, eller på något sätt verbalt berör deras pung. Han kan t.ex. inte åka och kastrera Göte för att det skulle göra ont i honom. Om andra får en pungspark så gnyr alla män. Jag vet inte riktigt varför pungarna är så fast sammankopplade med manligheten. Jag kan inte riktigt relatera till något lika på kvinnokroppen, men vi har ju liksom inte nåt synligt utan mer inbyggt.

Ja, ni karlar. Ni sägs ha dålig kontakt med era känslor, men inte när det gäller pungen, det vill jag lova. Det är kanske är ni kanaliserar alla känslor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar