lördag 18 april 2009

Munadane får äntligen jobba ifred

Mundane gick inte vidare i Rockkarusellen och det får vi väl skylla på ljudteknikern (och i ärlighetens namn lite taskigt spel) Men det var som alltid roligt att vara med på spelningar och jag får tacka alla som kom och tittade och röstade. (jag låter som värsta managern) Nu går bandet vidare och jag tror att de är lite glada över att slippa pressen och kunna lira på igen med nya låtar av Jens (hoppas jag)

P.S Göte är fortfarande hemma, men jag tror att han hoppat ner från en klättergrej och brutit ett ben Han haltar omkring så det blir vetrinär på måndag. Kastrering och spjälning.

Jag funderar på att införa en ny underrubrik Dagens Skämt för det brukar dyka upp nåt så här har ni nåt nytt att se fram emot:

Dagens skämt: Mannen: jag fattar inte inte varför fruntimren gnäller, de är inte nöjda med 85% av männen lön, men vafan, sen har de ju sin egen lön oxo!! (tack Linus)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar