söndag 19 april 2009

Jag klipper...


Melodi: Älgjakten (tror den heter så och tror det är Tore Skogman som komponerat)

Jag klipper stj...ar, jag klipper ku..ar, jag klipper fi...or, jag klipper lem..ar
Jag klipper allting som rör sej i sänghalmen jag
Jag klipper an..s, jag klipper buskar, jag klipper häckar, jag klipper tut..ar
jag klipper allting som guppar och pumpar med fart

Vad är nu detta för gallimatias?

Jo, jag sitter och klipper nytt format på några hundra porrfilmer, som sambo skaffat nya, mindre fodral till. Så jag har amputerat löpmeter av porrstjärnor. Fördelen är att porrsamlingen nu bara tar en tredjedels plats och t.o.m. platsar i DVD-hyllan.

Dagens lärdom: För att slippa svettlukt i dojor kan man lägga i vanligt träkol. Aktivt kol har en renande effekt även på lukt. Vad var det nu mer man hade aktivt kol till...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar