onsdag 8 april 2009

Underlig dröm

I morse när jag somnde om efter att sambon berättat om framgångarna med bandet hade jag en skum dröm. Jag drömde att jag vaknade och hörde någon vissla på undervåningen. Jag klädde på mej och hittade en åkare jag hade som arbetsgivare på Taxi Västerås på vår toalett. Han sade att han var rörmokare och skulle fixa vår toalett. Jag måste nu bestämma om han skulle laga den befintliga toaletten eller om han skulle fixa en ny. Han puttade vänskapligt på mej och sa att han kunde fixa en billig, ny toa "svart". Vi satt i kökssoffan. Jag tänkte att det var typiskt att detta hände när sambon var och jobbade och jag inte kunde fråga honom. Sedan minns jag inget mer av drömmen. Det var inte konstigt alls att hitta en rörmokare hemma utan problemet var att jag inte hade nån att fråga om valet han gav mej. Har någon en bra tolkning?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar