lördag 7 mars 2009

Grabbkväll


Nu har vi grabbkväll, eller rättare sagt sambon har grabbkväll med sitt band och han vill att jag ska vara med. Det är väl ok, men blir lite si och så. Ibland finns det plats för mej, men ibland blir jag liksom över. Men då kan man blogga. sitter nu i köket, dricker vitt vin, tittar på "Wild Kids", och bloggar. Grabbarna trängs kring WII-Music. På bilden ser ni deras WII-orkester.

Jag känner mej väldigt glad över att lägenheten är såld. Det blir mycket roligare nu att hälsa på barnen och kompisar när man inte hela tiden ska hålla på med flyttgrejer. Jag har i stort sett flyttat i ett år och fem månader nu. Snart,snart är jag klar, bara en vända till (hoppas jag)

Veckans lärdom: Om man allt för länge ägnar sig åt att ställa upp på andra eller bara anstränger sig för att hålla folk på bra humör, så torkar man snart ut i hjärnan och får soppatorsk i känslolivet. Då är det bara att sticka ett tag och samla kraft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar