söndag 17 maj 2009

Utebloggning


Premiär för naturbloggning. Vädret har varit bra hela veckan, men det har blåst som tusingen. Idag är det dock läge för att vistas ute. Passar på att kolla om det tådlösa internetet (internet i bestämd form singularis:)) fungerar och det gör det ju. Har beställt en ny mini-ator på internet. Det började med att jag skulle titta på bästa pris på en 10-tummare och slutade med att jag köpte en hyfsat dyr HP Limited edition. Det känns dock bra. Det man anvnder varje dag kan man ju lägga några kronor på, eller hur?

Ni hör att jag håller på att rättfärdiga mitt köp. Men den är cool (har märkt att jag använder ordet cool mer och mer). Det är ju inte precis det coolaste inneordet, men det passar mej ganska bra. Coolt. Bilden här nedan var ganska kass, men datorn är iallafall vinröd. Ja, kära nån, att man kan bli så upprymd av att shoppa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar