torsdag 28 maj 2009

Fakirdags

Idag köpte jag en spikmatta. Det verkade som en god idé att ligga still och bli avslappnad. Den var i en vacker lila färg (en färg som min mamma kallade "sista chansen", så det är väl ett ålderstecken att jag tyckte det var en vacker färg) Man skulle börja lite lugnt och man kunde lägga en t-shirt emellan. så det gjorde jag. Det kändes bara lite knöligt så jag tänkte att "jag provar väl utan". Sagt och gjort.

HELVETE!!! Det gjorde ont så inni h-vete. Jag tror att kommer att lära mej levitera på ett kick för man försöker hålla sej i luften. Dock blev det hela medans sekunderna gick lite behagligare och till slut kände jag även det utlovade pulserandet kommer igång. Dock låg jag och spände mej lite hela tiden för att inte sjunka ner ordentligt. Jag körde mina tio minuter och när jag var klar var det faktiskt riktigt skönt. Jag tror t.o.m. att allt fnissandet jag retade min sambo med kom på köpet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar