söndag 22 februari 2009

Oscarsgalan

Inatt tänkte jag och sambon försöka vara uppe hela natten för att titta på Oscarsgalan. Vi har laddat upp med en massa god mat: grillade tjocka revbensspjäll med hemmagjord cole slaw, ostfyllda stekta torrtillas med tacodip, baguette att doppa i en massa inlagda grejer, chips o dip, cola, färska jordgubbar, färska annanas och glass. Jösses det räcker nog hela veckan.

Så idag har jag försökt sova och vila, det var förresten inget svårt eftersom jag jobbade till 3 inatt. Det var så mycket jobb att jag inte hann blogga alls!! Körde in nästan tre tusen kronor på fem timmar. Av det får jag behålla ca 800 spänn efter skatt, så det var inte fy skam. Sambon var hemma och sjöng sej hes på Rockband.

Dagens lärdom: Det går faktiskt ganska bra att klara sig utan vindrutetorkare även i snöstorm. Lugn, lugn, ring inte polisen, jag har hittat torkarmotor på laga.se. 400 - 600 spänn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar