måndag 15 juni 2009

En dag i köket


Idag vaknade man till fågelsång igen. T.o.m. lite blå himmel. Kände mej full av energi och redan innan sambon hann ner i köket var bulldegen på jäsning. Sen blev jag sugen att göra mer plats i köket. Vi ska göra om hela köket vad det lider, men innan dess får man modda lite för att få det praktiskt. Jag hittade en överbliven CD-hylla som jag sågade itu och satte upp på tvären på väggen så att jag kunde ställa upp min nya samlarvurm. Jag har tröttnat på fula paket och påsar till allting, så jag dammsuger loppisar efter snygga burkar. Nu kom dom fram i all sin prakt.

1 kommentar:

  1. Toppenbra idé! Jag skickar genast iväg den till Mian som också ÄÄÄÄÄlskar burkar av alla de slag. Jag knycker också gärna din idé, så snart jag kan använda den. Ha en bra dag. Känner doften av dina nybakta bullar ända hit. MMMMMM

    SvaraRadera