tisdag 2 juni 2009

Shopping tröstar


Jag hade lite tråkigt idag och tänkte åka till IKEA. Efter lite övervägande så beslöt jag att det var för tråkigt att åka en timme ensam, så jag tog mej till Bollnäs istället. Kom hem med en påse gott och blandat (se ovan). Jag handlade på: Loppis i Glössbo (trefot och paprikaplantor), Karlsson (fryspåsar, grillbestick), Albert & Herbert (tejp, topz, läsglasögon, sil, tvål,kollegieblock, myggljus, krokar) Rusta (linne, förvaringspåse, lusrörsarmatur) Erikshjälpen (glasburkar). Prövade en par skitsnygga läderbrallor på secondhand, men det var lite dyra. Tänkte vara lite "läder-cool" på Rockweekend, men det hinner jag väl. Får väl kolla på tradera!

Dagens lärdom: Att shoppa lindrar uttråkning. Det spelar ingen roll att jag har lite pengar, jag handlar iallafall på loppis och låg-pris. Enda skillnaden är att man kan köpa mer!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar